Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 8
Pokaż wszystkie komentarzeMówicie że nie ma sensu, że do jazdy tylko po równej i prostej drodze. W samochodach o dużej glebie i konkretnym negatywie również można powiedzieć to samo, a mają one niekiedy większą wartość.
OdpowiedzO ile gleba w samochodach wśród młodocianych szybkich,biednych i gniewnych to standard o jednak w motocyklu,zwłaszcza sportowym prześwit nie jest wcale taki mały,jak się go rozbierze z owiewek:) Często choppery mają mniejszy prześwit. No i diesel waży. A im niżej tym "trudniej" go przewrócić,a co za tym idzie - łatwiej panować nad maszyną przy niskiej prędkości. Bo raczej 180 km/h nie pojedzie...
Odpowiedz